loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 278 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

Internet arash98nload Manager 6.07 یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 246 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

فایرفاکس ، کروم و … مرورگر هایی هستند که جلوی مرورگر هایی مانند مکستون را گرفته اند ولی این نرم افزار با وجود این مطلب ویژگی های خوبی دارد.نرم افزار های مربوط به وب گردی در حال حاضر رو به پیشرفت و هستند و روز به روز نسخه های جدید و پیشرفته منتشر می گردد.وبگردی به یک امر ضروری برای بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده است و این نیاز با ابزار قوی مرتفع خواهد شد. Maxthonیک مرور گر قوی برای وبگردی شماست. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هیجان انتخاب مرورگرهای نو را برای خود لذت بخش می دانید این مرور گر هیجان مضاعفی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.این مرور گر قابلیت تنظیمات برای شخصی سازی صفحات را دارا می باشد که این بسیار عالی است.

maxthon browser مرورگر قوی Maxthon 3.1.4.1000

این نرم افزار ویژگی های جالبی دارید.این مرور گر بر پایه اینترنت اکسپلورر می باشد و به همین دلیل از پایه قوی برخوردار است.ویژگی استثنایی این مرور گر پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز می باشد.اگر از نسخه قبلی این نرم افزار استفاده کردید و احیانا مشکلی شما را اذیت کرده است به شما مژده می دهیم که بسیاری از موارد این نرم افزار بهبود یافته و همه چیز را برای تبدیل شده این مرور گر به یک مرورگر ایده آل نزدیک کرده است.

Maxthon همان طور کار می کند که شما بخواهید ، این مرور گر جزو مرور گرهای کاربر محور موجود در اینترنت می باشد که کاملا بر سلایق کاربر احترام گذاشته و روز به روز بهتر می شود.

- حذف ، اضافه ،ویرایش ، جابجایی و هر کار دلخواهی بر روی ابزار ، منو و تب های این مرورگر امکان پذیر است

- اگر از منوی این مرور گر خوشتان نیامد میتوانید نغییراتی را روی آن انجام دهید.

- وجود بیش از ۱۴۰۰ پلاگین برای این مرور گر یک قابلیت استثنایی به شمار می رود

- امکانات مختلف مانند کنفرانس ها و …. را پشتیبانی می کند

- تا حدودی می توان گفت این مرور گر عاری از هر گونه viruses, spyware, adware می باشد.

همین حالا این نرم افزار را از سرور پر قدرت فكس دانلود دریافت نمایید.

- ….

همین حالا می توانید Maxthon 3.1.4.1000 را از سرورفكس دانلود دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 233 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

اگر تا بحال تجربه اجرای فایلی را داشتید و از این بابت متضرر شدید یا ناراحت گشتید دیگر این مشکل حل می شود البته باصبر شما و با همراهی فرادانلود ! شما برای اجرای فایل های مختلف صوتی و ویدئویی نیاز به کدک هایی دارید که ما برای شما این مورد را آماده کردیم.شما برای اجرای فایل های AVIs, DVDs و… نیاز به کدک دارید که می توانید به راحتی از فكس دانلود دریافت کنید.

13080762201 نسخه جدید Vista Codec Package 5.9.8

پیشنهاد ما استفاده از این کدک ها می باشد.شما در ویندوز ویستا و با نصب این فایل می توانید بسیاری از فایل هایی که تا بحال قادر به مشاهده انها نبودید را مشاهده و از آنها استفاده کنید.شما در مرورگرها و وقتی که سایتی را برای مشاهده فیلم انتخاب می کنید نیاز به فایل های به خصوص برای اجرای آنها می باشید که در این نسخه از فایل ارائه شده این نیاز های شما تا حدود بسیاری زیادی گنجانده شده است.

این نرم افزار از نسخه های Winarash98s Winarash98s7 / Winarash98s7 64 ویندوز پشتیبانی می کند که می توانید همین حالا از سرور پرقدرت فكس دانلود دریافت نمایید.مشکلات خود را در قسمت نظرات مطرح نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 202 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

امروزه داشتن وبلاگ یک امر ضروری است که هر کاربر حرفه ای در خود می بیند.وبلاگ نویسی به صورت حرفه ای چند سالی است که در ایران نیز دنبال می شود.این امر روز به روز با امکانات بیشتر رونق یافت و کاربران بیشتری پیدا کرد. برای این مورد نیز مایکروسافت پیشنهاد ویژه ای را ارائه کرد تا کاربران بتوانند نیاز های خود را در این زمینه در قالب یک نرم افزار تحت ویندوز داشته باشند.

Winarash98s Live Writer 2011 ادیتور وبلاگ Winarash98s Live Writer 2011 15.4.3538

ونیدوز لایو رایتر نرم افزاری است که با اکثر سرویس دهندگان مشهور سازگاری داشته و نیاز های کاربران را مرتفع خواهد کرد.گر از وبلاگ نویسان سرویس دهندگان WordPress, Blogger, LiveJournal, TypePad می باشید پس خوشحال باشید که این نرم افزار پاسخگوی نیاز های شما می باشد.این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی فایل هیا خود را به اشتراک بگذارید.این نرم افزار از نسخه های Winarash98s Vista / Winarash98s7 / Vista64 / Winarash98s7 64 ویندوز پشتیبانی می کند.همین حالا می توانید این نرم افزار را از سرور پرقدرت فكس دانلود دریافت نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 239 چهارشنبه 02 شهریور 1390 نظرات (0)

کدک های مختلف برای اجرای فایل های ویدئویی مورد نیاز است و برای اجرای فایل های مختلف شما نیاز به کدک ها نیاز دارید. شما برای اجرای فایل های مختلف صوتی و ویدئویی نیاز به کدک هایی دارید که ما برای شما این مورد را آماده کردیم.شما برای اجرای فایل های AVIs, DVDs و… نیاز به کدک دارید که می توانید به راحتی از فكس دانلود دریافت کنید.

Winarash98s7Codecs نسخه جدید Winarash98s 7 Codecs 3.0.0

به این نکته توجه داشته باشید که حتما این بسته را دانلود کنید تا در آینده به مشکل بر نخورید.شما در ویندوز ۷ و با نصب این فایل می توانید بسیاری از فایل هایی که تا بحال قادر به مشاده انها نبودید را مشاهده و از آنها استفاده کنید.شما در مرورگرها و وقتی که سایتی را برای مشاهده فیلم انتخاب می کنید نیاز به فایل های به خصوص برای اجرای آنها می باشید که در این نسخه از فایل ارائه شده این نیاز های شما تا حدود بسیاری زیادی گنجانده شده است.

این نرم افزار از نسخه های Winarash98s Winarash98s7 / Winarash98s7 64 ویندوز پشتیبانی می کند که می توانید همین حالا از سرور پرقدرت درفكس دانلود یافت نمایید.مشکلات احتمالی را در قسمت نظرات مطزح نمایید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 166 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)


چندی پیش فیلمی روی شبكه های اجتماعی قرار گرفت كه مربوط به یكی از برنامه های كودك بود .

به گزارش پارس توریسم ،كودكی به نام «فرنود» در برنامه خاله نرگس در واكنش به این سوال كه كدام یك از كارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد، جمله‌ای گفت . خاله نرگس هم در واكنشی كاملا بی ربط گفت: "ماشین لباسشویی؟ كار اشتباهیه نه!" و این قضیه سوژه ای شد برای رسانه ها، به خصوص در دنیای مجازی تا برخی در نكوهش «فرنود» و برخی در عظمت راستگویی او و لاپوشانی های تاریخی ما سخن بگویند و قلم بزنند. در همین ارتباط اوج نیوز گفتگویی با آزاده آل ایوب (خاله نرگس) انجام داده كه می خوانید :

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 151 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)


چندی پیش فیلمی روی شبكه های اجتماعی قرار گرفت كه مربوط به یكی از برنامه های كودك بود .

به گزارش پارس توریسم ،كودكی به نام «فرنود» در برنامه خاله نرگس در واكنش به این سوال كه كدام یك از كارهای شخصیش را خودش انجام می‌دهد، جمله‌ای گفت . خاله نرگس هم در واكنشی كاملا بی ربط گفت: "ماشین لباسشویی؟ كار اشتباهیه نه!" و این قضیه سوژه ای شد برای رسانه ها، به خصوص در دنیای مجازی تا برخی در نكوهش «فرنود» و برخی در عظمت راستگویی او و لاپوشانی های تاریخی ما سخن بگویند و قلم بزنند. در همین ارتباط اوج نیوز گفتگویی با آزاده آل ایوب (خاله نرگس) انجام داده كه می خوانید :

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 238 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Bet On Soldier Blood of Sahara
نام بازی: Bet On Soldier : Blood of Sahara
پلتفورم : pc
ژانر: Modern Person Shooter
سال انتشار: 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Digital Jesters
حمایت توسط : Kylotonn
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه کامل و کرک شده بازی معروف و فوق العاده زیبای Bet On Soldier : Blood of Sahara را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی توسط کمپانی Kylotonn در سال 2010 منتشر و توسط Digital Jesters ساخته و حمایت شد.ژانر این بازی شوتر میباشد که دارای طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیای گیم میباشد.شرح بازی و نقدی کوتاه بر آن را شاهد خواهید بود.نسخه گسترش یافته و فوق العاده بازی Bet On Soldier تحت عنوان Bet On Soldier : Blood of Sahara در سال 2010 میلادی روانه بازار شد.در این نسخه شاهد افزوده شدن سه نقشه چند نفره ،مد جدید مولتی پلیر (Team Deathmatch) ، موشک های جدید و در نهایت کاراکتر های جدید ، در شمال آفریقا هستیم ! این گیمر هست که میتواند جنگ های پر شکوهی را در شمال آفریقا به رقم بزند.سربازان B.O.S با تمام قوا و تجهیزات آماده ، برای محقق کردن این امر حاضر هستند...
دانلود رایگان بازی Bet On Soldier : Blood of Sahara در ادامه مطلب...

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 252 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی بسیار سرگرم کننده Trap Hunter: Lost Gear را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.این بازی برای سیستم عامل آندروید می باشد .که هم اکنون می توانید این بازی جذاب و زیبا رو از سایت فكس دانلود دریافت کنید.

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 147 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

تصاویر غمناک از خیانت عاشق در عشق خود نسبت به معشوق که ضربه ی بزرگی را با این کار زشت خود نسبت به معشوق خود می زند که امیدوارم این چنین اتفاقاتی در جهان پیش نیاید.

عکس های خیانت در عشق

عکس های خیانت در عشق

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 196 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

تصاویر غمناک از خیانت عاشق در عشق خود نسبت به معشوق که ضربه ی بزرگی را با این کار زشت خود نسبت به معشوق خود می زند که امیدوارم این چنین اتفاقاتی در جهان پیش نیاید.

عکس های خیانت در عشق

عکس های خیانت در عشق

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 299 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

اتو مو مسافرتی


اتو مو جیبی جانسون(مسافرتی)

کوچک و پر قدرت و دارای کف سرامیکی

ویژه دختران و پسران امروزی

موهای صاف و خوش حالت تقدیم به شما

اگر به دنبال یک اتو مو کم حجم و قابل حمل در جیبتان هستید ما به شما اتو مو مسافرتی جانسون را پیشنهاد می نماییم.

قابل استفاده برای موهای کوتاه و بلند


نمايندگي بيم,اتو پرسي بيم,اتوي دلونگي,اتو پرسي دلونگي,اتوي فيليپس,قيمت اتو پرسي بيم,اتو پرس دلونگي,اتو پرس بيم,اتو فيليپس,بهترين اتو پرس,انواع اتو پرس,اتوفيليپس,اتو پرسي فيليپس,قيمت اتو پرس,اتوي بيم,اتو پرسي,اتو پرس بکو,قيمت اتوي پرسي,اتوي پرس,اتو پرس بكو,انواع اتو پرسي خانگي,ليست قيمت اتو پرسي,اتوي بيم,اتوي پرسي,اتو پرسي بيم, ماشين حساب کاسيو,قيمت ماشين حساب مهندسي,ماشين حساب كاسيو,ماشين حساب کلاس پد,کلاس پد,نمايندگي ماشين حساب کاسيو,نمايندگي کاسيو,کلاس پد 330,ماشين حساب مهندسي کاسيو,نمايندگي ماشين حساب کاسيو در ايران,قيمت و انواع ماشين حساب مهندسي,ماشين حساب casio,classpad 330,قيمت ماشين حساب کاسيو,انواع ماشين حساب کاسيو,ماشين حساب class pad,ماشين حساب مهندسي,کاسيو کلاس پد,نمايندگي كاسيو,ماشين حساب classpad,ماشين حساب کلاس پد 330,ماشين حساب كلاس پد,نمايندگي ماشين حساب کاسيو در تهران,کاسيو,ماشين حسابهاي کاسيو, دستگاه بدنسازي,دستگاه بدن سازي,دستگاهاي بدنسازي,دستگيري مهران مديري,فروش دستگاه بدنسازي,دستگاه بدنسازي,اب كينگ پرو,خريد دستگاه بدنسازي,قيمت دستگاههاي بدنسازي,فروش دستگاههاي بدنسازي,قيمت آبکينگ پرو,قيمت دستگاه بدنسازي,قيمت دستگاه هاي بدنسازي,دستگاه تناسب اندام,دستگاههاي بدنسازي,دستگاهاي بدنسازي,فروش دستگاه بدنسازي,قيمت دستگاه بدن سازي,خريد دستگاه بدنسازي,فروشگاه دستگاه بدنسازي,بهترين دستگاه تناسب اندام,فروش دستگاههاي بدن سازي,دستگاه بدنسازي آبکينگ,فروش دستگاه بدن سازي,خريد دستگاه بدن سازي,
ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 188 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

babylon-9

Babylon قدیمی ترین نرم افزاری می باشد که به منظور ترجمه لغات و متون ساخته شده است . نسخه ۹ این برنامه که به تازگی منتشر شده است دارای امکانات بسیار مفیدی است که می تواند در ترجمه لغات ، متون و صفحات وب از زبانی به زبان دیگر ، بیش از پیش به شما کمک کند . این برنامه که از بیش از ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی می کند توانایی ترجمه به دو صورت آنلاین و آفلاین را داراست . در نوع آنلاین کافی است تا به اینترنت متصل شده و لغت مورد نظر خود را بنویسید ؛ آنگاه امکان مشاهده همان لغت در ۷۵ زبان برای شما امکان پذیر خواهد بود . اما برای استفاده از گونه ی آفلاین می بایست در مرحله نخست فرهنگ لغت های مورد نظر خود را از سایت بابیلون دانلود کرده و سپس بر روی نرم افزار نصب کنید . در این روش دیگر نیازی به وجود اینترنت برای ترجمه کردن متون نخواهد بود و این پروسه توسط دیتابیسی که هر فرهنگ لغت بر روی نرم افزار ایجاد می کند امکان پذیر می شود .

وجود ۲۰۰ میلیون کاربر خانگی و سازمانی برای نرم افزار Babylon دلیلی است بر قدرت و وسعت استفاده آن . آیا شما می خواهید کارهای تحقیقاتی انجام دهید ؟ آیا مقالاتی که قصد خواندن آنها را دارید به زبان هایی هستند که نمی توانید بخوانید ؟ تا زمانی که بابلیون را در اختیار دارید هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت چرا که یکی از ویژگی های مهم این برنامه توانایی ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر می باشد . کافیست تا فقط متن مورد نظر و زبانی که قصد دارید به آن ترجمه شود را انتخاب کنید و چند ثانیه هم صبر نمایید . آنگاه خواهید دید که چه چیزی باعث استفاده دهها میلیون کاربر این نرم افزار شده است .

ابراهیم کلاته رحمانی بازدید : 209 دوشنبه 31 مرداد 1390 نظرات (0)

15-style

Blending Option یکی از بخش های مربوط به افکت لایه ها می باشد که با استفاده از آن می توان تغییرات مختلفی را بر روی لایه ها ایجاد کرد . استایل به خروجی افکت های ساخته شده در این بخش گفته می شود و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی از تغییرات و افکت هایی را که می خواهید به لایه هایتان بیافزایید . مجموعه ای که امروز برای علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ گردآورده ایم شامل ۱۵ استایل مختلف و زیبا بوده که می تواند زیبایی خاصی به طراحی های شما ببخشند .

تعداد صفحات : 196

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 28 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • پنجشنبه 18 خرداد 1396
  • شنبه 21 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • سه شنبه 03 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • شنبه 11 دی 1395
  • پنجشنبه 09 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • چهارشنبه 14 مهر 1395
  • چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • سه شنبه 4 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 20 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • سه شنبه 03 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • يکشنبه 29 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • دوشنبه 23 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • شنبه 14 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • پنجشنبه 6 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5871
  • کل نظرات : 513
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 754
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 2,449
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,908
  • بازدید ماه : 27,879
  • بازدید سال : 172,572
  • بازدید کلی : 3,619,322
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید